Project-team opschalen
Wanneer een project vraagt om specifieke deskundigheid, dan kunnen we putten uit een groot arsenaal van specialisten die in een project bepaalde taken binnen een bepaalde tijd uitvoeren.
Een voorbeeld: in een E-commerce project moet er data gescraped worden om de webshop snel te kunnen vullen. Dan wordt Victor als scraping specialist ingeschakeld om deze klus op zich te nemen. Ondertussen werken de andere programmeur door aan het ontwikkelen van de webshop.

Aansluiten betekent luisteren en terugkoppelen
Onze kracht is om aan te sluiten bij het verhaal van de klant. Dit het liefste op een proactieve manier. Samen bedenken wat het beste is voor uw product om zo de mooiste projecten te lanceren.
Project goed definiëren
Wat we in de afgelopen 20 jaar vooral geleerd hebben, is het belang van het goed omschrijven/definiëren van het project. Voor ons is het steeds de uitdaging om echt duidelijk te krijgen wat u als klant zegt en verwacht. In de ICT worden regelmatig te snel aannames gedaan waardoor het geleverde product niet voldoet aan de verwachtingen van de klant.
Om dit te voorkomen werkt Eijdems Internet project ook grafisch uit zodat de klant ook daadwerkelijk ziet hoe bijvoorbeeld de filterfunctie voor producten in de praktijk gaat werken. Moet het filtermenu uitklapbaar zijn, wordt er gewerkt met schuifbalken, hoe zien de schuifbalken eruit? Zaken die u als klant alleen duidelijk krijgt wanneer er een grafisch ontwerp gemaakt is.
Multi project management
Gestructureerd werken is geen optie maar een must. Ons Zoho Projectmanagementsysteem zorgt ervoor dat we overzicht hebben en houden over onze projecten. Overzicht hebben zorgt voor rust en evenwicht in ons bedrijf terwijl er toch hard gewerkt wordt.
Ons streven is om onvoorspelbare incidenten tot een minimum te beperken. Incidenten zorgen voor onbalans bij u als klant en in onze planning. Wij houden qua planning wel rekening met incidenten omdat incidenten in onze branche niet helemaal te voorkomen zijn. Wij zijn voorbereid op onvoorziene gebeurtenissen en hebben een aantal zaken goed geregeld om incidenten het hoofd te bieden:
- Gedegen backup beheer en goede restore faciliteiten;
- Servers met overcapaciteit en 7 x 24 uur server-support;
- Bijhouden van technische documentatie waardoor de oorzaak en oplossing van incidenten sneller gevonden worden.