Online Marketing

READY FOR TAKE OFF?

DE MARKETING ROADMAP

Onze werkwijze voor het formuleren van een marketingstrategie bestaat uit de volgende stappen:

  1. Uw bedrijf en product analyseren
  2. Doelgroep bepalen
  3. Concurrentieanalyse uitvoeren
  4. Online marketingstrategie bepalen
  5. Marketingkanalen en marketingtools kiezen
  6. Marketingbudget vaststellen
  7. Opzetten en uitvoeren van de marketingacties
  8. Evalueren resultaten en strategie bijstellen

MARKETINGTOOLS

Digital advertising (Google Ads, Shopping, Display, Youtube, Retargeting, Marketplaces)
Social Advertising ( Facebook, LinkedIn, Pinterest of Instagram)
SEO Search engine optimalisation
Contentmarketing (Boeiende content in E-mails, blogs, website(s) en campagnes)

TECHNIEK EN MARKETING ONDER ÉÉN DAK!

Eijdems Internet heeft de deskundigheid in huis om aan alle knoppen te draaien omdat techniek en marketing sterk afhankelijk van elkaar zijn. Daarom hebben wij ervoor gekozen om programmeurs, designer én marketingspecialist meteen bij de start van een project te betrekken. Dit voorkomt dat achteraf weer zaken technisch of grafisch gewijzigd moeten worden.

Ready to reach for the stars?